Cirkus PIP for alle

Cirkus PIP er et tilbud om en formiddag fyldt med leg og glade dage. Cirkus PIP holder til i Hyldgårdshallen i Ikast, og stiller 6 gange om året alle Ikast Gymnastik Forenings redskaber frem som sjove legebaner hvor børn og forældre sammen kan lege og boltre sig lige så tosset som de vil.

Cirkus PIP er primært målrettet børn i alderen 0-6 år (men alle op til 8 år er velkommen)

Det koster 10 kr. pr. barn (fra 1 år) pr. gang at deltage. Dette betales via MobilePay ved indgangen.

Cirkus PIP drives af bestyrelsen i Ikast Gymnastikforening. Vi har dog et stort ønske om at finde en frivillige gruppe af forældre som vil stå for hele planlægningen af datoer og afvikling omkring Cirkus Pip ca. 6 gange om året. Ønsker du at deltage i planlægning eller afvikling af Cirkus PIP kan du henvende dig til os på info@ikastgymnastikforening.dk.

Oprindeligt kunne børn til Cirkus Pip få mulighed for at optræde med nogle af de ting som de har lært og har lyst til at vise frem. Når man vidste hvad man ville optræde med, skrev man sig blot på den store seddel i hallen – så blev man præsenteret foran de fremmødte. Det er et koncept vi gerne vil bringe tilbage, men har brug for en gruppe af frivillige til at stå for denne del.

KOM MED TIL NÆSTE CIRKUS PIP

Tilmelding er ikke nødvendig – kom når I har tid og lyst til et par timer med leg og hygge – og ta’ gerne jeres familie og venner med.

Se vores Facebook for tidspunkter når vi nærmer os datoen.

Det ville være en rigtig stor hjælp, hvis der er nogen der har lyst til at hjælpe med opsætning og oprydning.